sábado, 28 de marzo de 2020

SETMANA 30 MARÇ - 3 ABRIL

Estimades famílies!
Bon dia a tots!  En primer lloc vull agraïr-vos a tots l'esforç d'aquestes setmanes, vull dir que estic molt molt content del treball que han fet en general els nins de la classe, participen a les activitats proposades, contesten els debats i acaben les feines que anam marcant.  

He procurat estar en contacte amb ells i, ahir divendres vaig demanar-lis un vídeo per saber com es sentien, què tal el treball des de casa, etc. Vaig veure que es troben bé, el treball ho treuen bé i sense grans problemes, així que estic molt content!.  

Adjunt un HORARI orientatiu per la propera setmana, ells ja saben que és orientatiu perquè s'horari a casa ho fan ells, els hi he dit moltes vegades que lo més bo és fer un treball, aixecar-se anar a fer una volta i tornar etc. perquè fer petites aturades els hi ajudarà a assolir millor el treball, però cada casa és un món així que cadascú s'ha d'organitzar com millor els hi vagi!

Per qualsevol dubte, per favor, ja sabeu que estic a la vostra disposició, toni.sanchez@santfrancesc.net

MOLT BONA SETMANA A TOTS!
"UN DIA MÉS, UN DIA MENYS!"



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.